2017. júl 26.

Fontos!

írta: demeternorbert
Fontos!

Szevasztok!

Több dologra is gondolva vágok, vágunk bele ebbe a blogba.

Elsőként tisztázni szeretném: nem akarom magam szakértőnek kikiáltani. Nem ígérek csillogó karriert, nincsenek tarifacsomagjaim, amik majd elmondják a "titkot", hogyan válj íróvá vagy hogyan írd meg az évszázad regényét. Tapasztalatokról és gondolatokról fogok írni itt. Azokról, amiket én szereztem vagy hallottam másokról.

Nem akarok gyűlölködni, ítélkezni vagy irigykedni. Objektívan szeretnék támpontot mutatni mindazoknak, akik tehetséget és elég kitartást éreznek magukban ahhoz, hogy írjanak; novellát, regényt, színdarabot, akármit. És neki is vágnak, hogy kiadják, kiadassák.

Ha annak idején, mikor én nekikezdtem az az életemnek könyvírásos-könyvkiadós részének, jó lett volna, ha valaki őszintén felvázolja előttem azokat a lehetőségeket, amik rám vár(hat)nak. 

Remélem, hogy idővel mások is csatlakoznak majd hozzám ezen a platformon. Jönnek és őszintén beszélnek a tapasztalataikról, érzéseikről. Mesélnek arról, hogy ők hogyan jutottak túl a holtponton, akár íróként, akár önmaguk menedzsereként. Beszélnek majd a buktatókról, a lehetőségekről, az örömükről és a bánatukról. Keresek és remélem találok is majd olyan példákat, akik elmondhatják: megcsinálták, sikerült nekik kitörni az átlag közül. Tehetséges embereket akarok mutatni nektek, akik valóban alkotni akarnak, akik nem adják fel, még akkor sem, ha más már rég azt tette volna. 

Egyelőre ez a kiindulópont. Aztán remélem, idővel majd még színesebb lesz ez a hely. Meglátjuk. 

alairas.png

Szólj hozzá